Kütləvi informasiya vasitələrində dərc edilmiş abunəçilərin xidmətdən imtina etmək
barədə hüquqlarının “Aztelekom” MMC tərəfindən pozulması ilə bağlı məlumata əsasən
bildiririk ki, abunəçilərlə münasibətlər müvafiq telekommunikasiya xidmətlərinin
göstərilməsi barədə müqaviləyə və qüvvədə olan qanunvericiliyin tələblərinə əsasən
tənzimlənir.
Belə ki müqavilə şərtləri və mövcud qanunvericiliyin tələbləri nəzərə alınmaqla abunəçi
yeni tariflərin tətbiq edilməsi ilə bağlı xidmətlərdən imtina etmək istədiyi təqdirdə yeni
tariflərin tətbiq edildiyi gündən 30 gün müddətində yazılı şəkildə müraciət etməklə
telekommunikasiya xidmətini dayandıra bilər. Bu halda xidmətlərdən imtina ilə bağlı
abunəçidən ONT modemin geri qaytarılması istənilir və həmin avadanlığın dəyəri tələb
edilmir.
Kütləvi informasiya vasitələrində “Aztelekom” MMC tərəfindən təqdim edilən internet
sürətinin müqavilə şərtlərinə uyğun olmadığı barədə məlumatlarla bağlı bildirmək
istəyirik ki, internet xidmətinin təminatı abunəçilərlə bağlanmış müqavilə şərtlərinə
uyğun olaraq həyata keçirilir. Lakin fərdi ev təsərrüfatlarında telekommunikasiya
xidmətlərinin təminatında texniki nasazlığın baş verməsi mümkündür və belə hallarda
abunəçilərin müraciəti əsasında internet xidmətində yaranan texniki nasazlıqların
aradan qaldırılması təmin edilir.
İnternetin sürətinin zəifliyi ilə bağlı müraciətlərin qeydiyyatı zamanı problemlərin əsas 3
səbəbdən qaynaqlandığı müşahidə olunur:
1) Cihazların uyğunluğu. İnternet sürətinin 100 Mbit/s olması üçün abunəçinin
istifadə etdiyi cihazlar (kompüter, notbuk, telefon və s.) bu sürəti dəstəkləməlidir.
Əgər cihazın şəbəkə adapteri və ya Ethernet portu 100 Mbit/s və ya daha yüksək
sürəti dəstəkləmirsə, real sürətin aşağı olması müşahidə olunur.
2) Modem və marşrutlaşdırıcının konfiqurasiyası. Modem və ya
marşrutlaşdırıcının konfiqurasiyası düzgün aparılmadıqda internet sürəti
məhdudlaşa bilər. Məsələn, modem köhnə versiyadadırsa və ya düzgün
konfiqurasiya olunmayıbsa, yüksək sürətləri təmin edə bilməz. Həmçinin Wi-Fi
marşrutlaşdırıcılarının bəzi parametrləri (kanal seçimi, bant genişliyi) düzgün
qurulmadıqda Wi-Fi üzərindən internet sürətinin əhəmiyyətli dərəcədə azalması
müşahidə olunur.
3) Dalğaların konfiqurasiya olunmaması. Wi-Fi dalğalarının yayılması ətraf
mühitdən və istifadə olunan dalğa bantlarından asılıdır. Məsələn, 2.4 GHz bantı
daha geniş əhatə dairəsini təmin etsə də, daha aşağı sürətlər təqdim edir və
müdaxilələrə daha həssasdır. 5 GHz bantı isə daha yüksək sürətlər təmin etsə
də, əhatə dairəsi məhduddur. Əgər bu dalğalar düzgün konfiqurasiya
olunmayıbsa, internet sürəti azalacaq.
Yarana biləcək hər hansı texniki nasazlıqlarla qarşılaşdıqları halda “Aztelekom”
abunəçilərindən “170”, “Baktelecom” abunəçilərindən isə “155” Çağrı Mərkəzinə
müraciət etmələri xahiş olunur.
barədə hüquqlarının “Aztelekom” MMC tərəfindən pozulması ilə bağlı məlumata əsasən
bildiririk ki, abunəçilərlə münasibətlər müvafiq telekommunikasiya xidmətlərinin
göstərilməsi barədə müqaviləyə və qüvvədə olan qanunvericiliyin tələblərinə əsasən
tənzimlənir.
Belə ki müqavilə şərtləri və mövcud qanunvericiliyin tələbləri nəzərə alınmaqla abunəçi
yeni tariflərin tətbiq edilməsi ilə bağlı xidmətlərdən imtina etmək istədiyi təqdirdə yeni
tariflərin tətbiq edildiyi gündən 30 gün müddətində yazılı şəkildə müraciət etməklə
telekommunikasiya xidmətini dayandıra bilər. Bu halda xidmətlərdən imtina ilə bağlı
abunəçidən ONT modemin geri qaytarılması istənilir və həmin avadanlığın dəyəri tələb
edilmir.
Kütləvi informasiya vasitələrində “Aztelekom” MMC tərəfindən təqdim edilən internet
sürətinin müqavilə şərtlərinə uyğun olmadığı barədə məlumatlarla bağlı bildirmək
istəyirik ki, internet xidmətinin təminatı abunəçilərlə bağlanmış müqavilə şərtlərinə
uyğun olaraq həyata keçirilir. Lakin fərdi ev təsərrüfatlarında telekommunikasiya
xidmətlərinin təminatında texniki nasazlığın baş verməsi mümkündür və belə hallarda
abunəçilərin müraciəti əsasında internet xidmətində yaranan texniki nasazlıqların
aradan qaldırılması təmin edilir.
İnternetin sürətinin zəifliyi ilə bağlı müraciətlərin qeydiyyatı zamanı problemlərin əsas 3
səbəbdən qaynaqlandığı müşahidə olunur:
1) Cihazların uyğunluğu. İnternet sürətinin 100 Mbit/s olması üçün abunəçinin
istifadə etdiyi cihazlar (kompüter, notbuk, telefon və s.) bu sürəti dəstəkləməlidir.
Əgər cihazın şəbəkə adapteri və ya Ethernet portu 100 Mbit/s və ya daha yüksək
sürəti dəstəkləmirsə, real sürətin aşağı olması müşahidə olunur.
2) Modem və marşrutlaşdırıcının konfiqurasiyası. Modem və ya
marşrutlaşdırıcının konfiqurasiyası düzgün aparılmadıqda internet sürəti
məhdudlaşa bilər. Məsələn, modem köhnə versiyadadırsa və ya düzgün
konfiqurasiya olunmayıbsa, yüksək sürətləri təmin edə bilməz. Həmçinin Wi-Fi
marşrutlaşdırıcılarının bəzi parametrləri (kanal seçimi, bant genişliyi) düzgün
qurulmadıqda Wi-Fi üzərindən internet sürətinin əhəmiyyətli dərəcədə azalması
müşahidə olunur.
3) Dalğaların konfiqurasiya olunmaması. Wi-Fi dalğalarının yayılması ətraf
mühitdən və istifadə olunan dalğa bantlarından asılıdır. Məsələn, 2.4 GHz bantı
daha geniş əhatə dairəsini təmin etsə də, daha aşağı sürətlər təqdim edir və
müdaxilələrə daha həssasdır. 5 GHz bantı isə daha yüksək sürətlər təmin etsə
də, əhatə dairəsi məhduddur. Əgər bu dalğalar düzgün konfiqurasiya
olunmayıbsa, internet sürəti azalacaq.
Yarana biləcək hər hansı texniki nasazlıqlarla qarşılaşdıqları halda “Aztelekom”
abunəçilərindən “170”, “Baktelecom” abunəçilərindən isə “155” Çağrı Mərkəzinə
müraciət etmələri xahiş olunur.