“Moskva Qərb sanksiyaları ilə əlaqədar olaraq bütün səylərini sərf edir ki, Asiya və Fars körfəzi ölkələrinin ixracına diqqəti yönəltsin. Bunun üçün Xəzər dənizi boyunca 162 kilometr uzunluğunda dəmiryolu layihəsi reallaşa bilər”.
Bu sözlər Fransanın “Le Monde” qəzetinin məqaləsində yer alıb.
Qəzet bildirib ki, Putin Qlobal Cənub ölkələri ətrafında yeni dünya nizamı qurmaq cəhdləri edir:
“Xəzər dənizi sahillərində Rusiya və İran arasında böyük yaxınlaşma yaşanır. Moskva və Tehran son illər ticarət həcmini artırırlar. Tikinti materialları, taxta və hətta son zamanlar silah ticarəti aktivləşir. Yüzlərlə İran şirkəti artıq Həştərxanda özlərinə yer ediblər. Bu yaxınlaşma iki güc arasında strateji əməkdaşlıq barədə razılaşma ilə yekunlaşmalıdır. Sənəd İran Prezidenti Məsud Pezeşkianın Rusiyaya xüsusi səfəri zamanı imzalana bilər. Söhbət Ukrayna müharibəsinin kölgəsində yenidən canlanan köhnə layihədən – Qafqazdan keçəcək 162 kilometrlik dəmiryolu xəttindən gedir”.
Qəzet qeyd edir ki, Putin Qərbin diqqətindən yayınaraq aylardır bu istiqamətdə aktiv iş aparır. “Le Monde” bu istiqamətdə Rusiya Dəmiryollar ASC-nin sənədləri ilə də tanış olduğunu bildirib:
“Əgər heç nə mane olmasa, məhz burada Putin özünün Qərbdən ayrılması üçün böyük addımlarından birini atacaq. Bunu isə təcrid edilmiş İranla ciddi yaxınlıq hesabına həyata keçirəcək. Bu yolun kiçik hissəsi iki şəhər arasında yerləşməlidir – Rəşt-Astara”.
Nəşr Rusiyanın bu iki şəhər arasında dəmiryolunun çəkiləcəyi halda Qərbin sanksiyalarından qaçmaq üçün həlledici addım atacağını bildirib.
“Le Monde” Putinin bu layihə ilə məqsədinin birbaşa Fars körfəzi və Hind okeanına çıxış əldə etmək olduğunu və bununla yeni dünya nizamı yaratmağa çalışdığını yazıb:
“Bu gün Moskva öz mallarını iki marşrut üzrə sata bilər. Bunlardan birincisi Gürcüstandan keçir. Lakin bu yol üçün 2300 metr yüksəklikdəki aşırımdan keçmək lazımdır.
Gürcüstandan olan ikinci yol qondarma Cənubi Osetiyadakı Rokskiy tunelidir. Qərbi Avropaya gedən üçüncü yol da var. Amma bu, Estoniyada yerləşir. Oradan isə avtomobilləri nadir hallarda buraxırlar. Buna görə də Moskva “B planı”nı işə salıb”.
Qəzet yazır ki, Qərb sanksiyalarından itkiləri Moskva Çin, Hindistan və Türkiyə ilə hələlik tam kompensasiya edə bilmir, amma indiki tendensiya saxlanarsa, bu, tezliklə mümkün olacaq.
Əliyar Xəlil
Globalinfo.az
Bu sözlər Fransanın “Le Monde” qəzetinin məqaləsində yer alıb.
Qəzet bildirib ki, Putin Qlobal Cənub ölkələri ətrafında yeni dünya nizamı qurmaq cəhdləri edir:
“Xəzər dənizi sahillərində Rusiya və İran arasında böyük yaxınlaşma yaşanır. Moskva və Tehran son illər ticarət həcmini artırırlar. Tikinti materialları, taxta və hətta son zamanlar silah ticarəti aktivləşir. Yüzlərlə İran şirkəti artıq Həştərxanda özlərinə yer ediblər. Bu yaxınlaşma iki güc arasında strateji əməkdaşlıq barədə razılaşma ilə yekunlaşmalıdır. Sənəd İran Prezidenti Məsud Pezeşkianın Rusiyaya xüsusi səfəri zamanı imzalana bilər. Söhbət Ukrayna müharibəsinin kölgəsində yenidən canlanan köhnə layihədən – Qafqazdan keçəcək 162 kilometrlik dəmiryolu xəttindən gedir”.
Qəzet qeyd edir ki, Putin Qərbin diqqətindən yayınaraq aylardır bu istiqamətdə aktiv iş aparır. “Le Monde” bu istiqamətdə Rusiya Dəmiryollar ASC-nin sənədləri ilə də tanış olduğunu bildirib:
“Əgər heç nə mane olmasa, məhz burada Putin özünün Qərbdən ayrılması üçün böyük addımlarından birini atacaq. Bunu isə təcrid edilmiş İranla ciddi yaxınlıq hesabına həyata keçirəcək. Bu yolun kiçik hissəsi iki şəhər arasında yerləşməlidir – Rəşt-Astara”.
Nəşr Rusiyanın bu iki şəhər arasında dəmiryolunun çəkiləcəyi halda Qərbin sanksiyalarından qaçmaq üçün həlledici addım atacağını bildirib.
“Le Monde” Putinin bu layihə ilə məqsədinin birbaşa Fars körfəzi və Hind okeanına çıxış əldə etmək olduğunu və bununla yeni dünya nizamı yaratmağa çalışdığını yazıb:
“Bu gün Moskva öz mallarını iki marşrut üzrə sata bilər. Bunlardan birincisi Gürcüstandan keçir. Lakin bu yol üçün 2300 metr yüksəklikdəki aşırımdan keçmək lazımdır.
Gürcüstandan olan ikinci yol qondarma Cənubi Osetiyadakı Rokskiy tunelidir. Qərbi Avropaya gedən üçüncü yol da var. Amma bu, Estoniyada yerləşir. Oradan isə avtomobilləri nadir hallarda buraxırlar. Buna görə də Moskva “B planı”nı işə salıb”.
Qəzet yazır ki, Qərb sanksiyalarından itkiləri Moskva Çin, Hindistan və Türkiyə ilə hələlik tam kompensasiya edə bilmir, amma indiki tendensiya saxlanarsa, bu, tezliklə mümkün olacaq.
Əliyar Xəlil
Globalinfo.az