Bakının bir sıra küçə və prospektində mobillik imkanlarının
yaxşılaşdırılması, avtomobillərin, o cümlədən ictimai nəqliyyatın hərəkət
sxemlərinin optimallaşdırılması və yenidən təşkili istiqamətində
genişmiqyaslı işlər davam etdirilir.
Qərb ölkələrinin təcrübəsində istifadə olunan innovativ metodların tətbiqi ilə
bu proses sürətlə və səmərəli şəkildə həyata keçirilir. Yollarda asfalt
örtüyünün boyanması, həmçinin nişanlanma xətlərinin silinməsi üçün
xüsusi texnikalardan istifadə olunur.
Azərbaycan Yerüstü Nəqliyyat Agentliyindən (AYNA) verilən məlumata
görə, hərəkətin sıx olduğu Xocalı prospektində (metronun “Xətai”
stansiyasından Yusif Səfərov küçəsi ilə kəsişməyədək) sözügedən texnika
vasitəsilə yeni nişanlanma işləri aparılıb. Prospektdə mövcud 2 zolaq və
parklanma yerləri saxlanılmaqla velosiped zolağı təşkil edilib.
Xaqani küçəsinin yeni təmirdən çıxmış hissəsində isə üfüqi yol
nişanlanması işləri həyata keçirilib. Həmçinin parklanma yerləri
saxlanılmaqla, hərəkət zolaqlarının eninin standartlara uyğunlaşdırılması
nəticəsində mikromobillik vasitələri üçün zolaq və nəqliyyat vasitələri üçün
2 hərəkət zolağı təşkil edilib. Ərazidə zolaqlar kanallaşdırılıb. Bu da yol
səthinin daha səmərəli istifadəsinə şərait yaradır.
Xaqani küçəsində ötürmə imkanlarına xələl gətirmədən həm avtomobillərin
maneəsiz hərəkəti və parklanması, həm də mikromobillik vasitələrindən
istifadə edən vətəndaşların rahat hərəkəti üçün optimal şərait
yaradılmasına nail olunub. Belə ki, bu küçədə innovativ yanaşma tətbiq
edilərək velosiped zolaqları parklanma yerlərindən əvvəl təşkil edilib. Bu isə
velosipedçilərin təhlükəsizliyini təmin etməklə yanaşı, avtomobillərin də
parklanma zamanı rahat hərəkətinə imkan yaradır. Bu təcrübə dünyanın bir
çox ölkələrində uğurla sınaqdan keçirilib.
Xaqani küçəsində parklanma yerlərinin saxlanılmasında əsas məqsəd
mobilliyin idarə olunması və əlçatanlığın maksimum dərəcədə təmin
edilməsidir. Bundan əlavə, bütün küçə boyu velosiped yollarının təşkili
nəzərdə tutulur. Bu da Bakı şəhərində mikromobillik vasitələrinin hərəkət
zonalarının genişləndirilməsi konsepsiyasına uyğundur.
Qeyd edək ki, 28 May küçəsində də genişmiqyaslı işlər aparılıb. Burada
yolun hərəkət hissəsinin sol tərəfində mikromobillik vasitələri, sağ tərəfində
ictimai nəqliyyat, onların arasında isə ümumi istifadə üçün zolaqlar təşkil
olunub. Yolun hərəkət hissəsinin eni nəzərə alınmaqla parklanma yerləri də
yaradılıb. Bununla da paytaxtın nəqliyyatın intensiv olduğu mərkəzi
küçələrindən birində mobilliyin təmin edilməsi üçün bütün tələblər nəzərə
alınaraq hərəkət iştirakçıları üçün müvafiq şərait yaradılıb.
yaxşılaşdırılması, avtomobillərin, o cümlədən ictimai nəqliyyatın hərəkət
sxemlərinin optimallaşdırılması və yenidən təşkili istiqamətində
genişmiqyaslı işlər davam etdirilir.
Qərb ölkələrinin təcrübəsində istifadə olunan innovativ metodların tətbiqi ilə
bu proses sürətlə və səmərəli şəkildə həyata keçirilir. Yollarda asfalt
örtüyünün boyanması, həmçinin nişanlanma xətlərinin silinməsi üçün
xüsusi texnikalardan istifadə olunur.
Azərbaycan Yerüstü Nəqliyyat Agentliyindən (AYNA) verilən məlumata
görə, hərəkətin sıx olduğu Xocalı prospektində (metronun “Xətai”
stansiyasından Yusif Səfərov küçəsi ilə kəsişməyədək) sözügedən texnika
vasitəsilə yeni nişanlanma işləri aparılıb. Prospektdə mövcud 2 zolaq və
parklanma yerləri saxlanılmaqla velosiped zolağı təşkil edilib.
Xaqani küçəsinin yeni təmirdən çıxmış hissəsində isə üfüqi yol
nişanlanması işləri həyata keçirilib. Həmçinin parklanma yerləri
saxlanılmaqla, hərəkət zolaqlarının eninin standartlara uyğunlaşdırılması
nəticəsində mikromobillik vasitələri üçün zolaq və nəqliyyat vasitələri üçün
2 hərəkət zolağı təşkil edilib. Ərazidə zolaqlar kanallaşdırılıb. Bu da yol
səthinin daha səmərəli istifadəsinə şərait yaradır.
Xaqani küçəsində ötürmə imkanlarına xələl gətirmədən həm avtomobillərin
maneəsiz hərəkəti və parklanması, həm də mikromobillik vasitələrindən
istifadə edən vətəndaşların rahat hərəkəti üçün optimal şərait
yaradılmasına nail olunub. Belə ki, bu küçədə innovativ yanaşma tətbiq
edilərək velosiped zolaqları parklanma yerlərindən əvvəl təşkil edilib. Bu isə
velosipedçilərin təhlükəsizliyini təmin etməklə yanaşı, avtomobillərin də
parklanma zamanı rahat hərəkətinə imkan yaradır. Bu təcrübə dünyanın bir
çox ölkələrində uğurla sınaqdan keçirilib.
Xaqani küçəsində parklanma yerlərinin saxlanılmasında əsas məqsəd
mobilliyin idarə olunması və əlçatanlığın maksimum dərəcədə təmin
edilməsidir. Bundan əlavə, bütün küçə boyu velosiped yollarının təşkili
nəzərdə tutulur. Bu da Bakı şəhərində mikromobillik vasitələrinin hərəkət
zonalarının genişləndirilməsi konsepsiyasına uyğundur.
Qeyd edək ki, 28 May küçəsində də genişmiqyaslı işlər aparılıb. Burada
yolun hərəkət hissəsinin sol tərəfində mikromobillik vasitələri, sağ tərəfində
ictimai nəqliyyat, onların arasında isə ümumi istifadə üçün zolaqlar təşkil
olunub. Yolun hərəkət hissəsinin eni nəzərə alınmaqla parklanma yerləri də
yaradılıb. Bununla da paytaxtın nəqliyyatın intensiv olduğu mərkəzi
küçələrindən birində mobilliyin təmin edilməsi üçün bütün tələblər nəzərə
alınaraq hərəkət iştirakçıları üçün müvafiq şərait yaradılıb.