
Azərbaycanın telekommunikasiya və poçt xidmətləri üzrə tənzimləyici qurumu
İnformasiya Kommunikasiya Texnologiyaları Agentliyi (İKTA) vətəndaşlar tərəfindən
bağlamaların ünvana çatdırılması ilə bağlı daxil olan şikayətlərin artması səbəbindən
poçt rabitəsi operatorlarına xəbərdarlıq edib.
Daxil olan vətəndaş müraciətlərində bildirilir ki, son zamanlar Türkiyə və Çindən
istifadəçinin ünvanına çatdırılma həyata keçirən poçt rabitəsi operatorları daşıma
şərtlərini pozaraq istifadəçilərdən poçt göndərişlərini poçt obyektindən təhvil almalarını
təklif edirlər. Bu təkliflər ya SMS şəklində, ya da birbaşa zəng şəklində edilir.
Müvafiq poçt rabitəsi operatorlarının rəhbər şəxsləri İKTA-ya dəvət edilib və onlarla
qeyd edilən şikayətlərlə bağlı müzakirələr aparılıb. Müzakirələr zamanı mövcud
qanunvericiliyin tələbləri bir daha xatırladılaraq, nöqsanların qısa zamanda aradan
qaldırılması ilə bağlı xəbərdarlıq edilib. Bildirilib ki, daşıma şərtlərinə zidd SMS-lərin
göndərilməsi dayandırılmalıdır. Qeyd olunub ki, müştəri onlayn alış-veriş zamanı evə
çatdırılma seçərək ödəniş etdiyi halda poçt operatorunun evə çatdırılmanı müxtəlif
vasitələrlə əngəlləməsi yolverilməzdir və bu, operatorun əlavə qazanc əldə etməsinə
şərait yaratmaqla məsuliyyət yaradan hal hesab edilə bilər.
Görüşdə, həmçinin qeyd edilib ki, bir sıra sürətli poçt xidməti göstərən şirkətlərin
əməkdaşları çatdırılma zamanı eyniləşdirmə üçün müştərinin şəxsiyyət vəsiqəsindən
başqa, digər sənədlər də tələb edirlər. Poçt rabitəsi operatoru yalnız şəxsiyyət
vəsiqəsinə vizual baxış keçirməklə bağlamanı təhvil alan şəxslə sifarişçinin eyni şəxs
olmasını yoxlaya bilər.
İKTA bəyan edir ki, poçt rabitəsi operatorları Azərbaycan Respublikasının müvafiq
qanunvericiliyinin tələblərinə əməl etməlidirlər. Eyni zamanda vətəndaşlar sürətli poçt
rabitəsi xidmətlərindən istifadə etməzdən əvvəl istifadəçisi olduğu poçt rabitəsi
operatorunun lisenziyasının olub-olmamasına diqqət yetirməlidirlər. Həmçinin
xidmətindən narazı qaldıqları poçt rabitəsi operatorları ilə bağlı İKTA-nın “E-Şikayət”
sisteminə müraciət edə bilərlər. Bunun üçün vətəndaşlar onlayn qaydada https://e-
complaint.icta.az saytına daxil olmaqla, yaxud “Android” və “iOS” əməliyyat sisteminə
malik cihazların istifadəçiləri müvafiq olaraq “ Google play ”dən və “APP store”dan “E-
Şikayət”in mobil tətbiqini yükləməklə şikayətlərini ilk olaraq xidmətindən istifadə etdikləri
poçt rabitəsi operatoruna və tənzimləyici quruma yönəldə bilərlər.
Qeyd edək ki, sürətli poçt xidməti üzrə lisenziyası olan poçt rabitəsi operatorlarının
dinamik siyahısı İKTA-nın rəsmi saytında yerləşdirilib. Bu günə olan məlumata əsasən,
262 poçt rabitəsi operatorunun aktiv olan ümumi 934 lisenziyası (lisenziya əlavəsi)
mövcuddur.
İnformasiya Kommunikasiya Texnologiyaları Agentliyi (İKTA) vətəndaşlar tərəfindən
bağlamaların ünvana çatdırılması ilə bağlı daxil olan şikayətlərin artması səbəbindən
poçt rabitəsi operatorlarına xəbərdarlıq edib.
Daxil olan vətəndaş müraciətlərində bildirilir ki, son zamanlar Türkiyə və Çindən
istifadəçinin ünvanına çatdırılma həyata keçirən poçt rabitəsi operatorları daşıma
şərtlərini pozaraq istifadəçilərdən poçt göndərişlərini poçt obyektindən təhvil almalarını
təklif edirlər. Bu təkliflər ya SMS şəklində, ya da birbaşa zəng şəklində edilir.
Müvafiq poçt rabitəsi operatorlarının rəhbər şəxsləri İKTA-ya dəvət edilib və onlarla
qeyd edilən şikayətlərlə bağlı müzakirələr aparılıb. Müzakirələr zamanı mövcud
qanunvericiliyin tələbləri bir daha xatırladılaraq, nöqsanların qısa zamanda aradan
qaldırılması ilə bağlı xəbərdarlıq edilib. Bildirilib ki, daşıma şərtlərinə zidd SMS-lərin
göndərilməsi dayandırılmalıdır. Qeyd olunub ki, müştəri onlayn alış-veriş zamanı evə
çatdırılma seçərək ödəniş etdiyi halda poçt operatorunun evə çatdırılmanı müxtəlif
vasitələrlə əngəlləməsi yolverilməzdir və bu, operatorun əlavə qazanc əldə etməsinə
şərait yaratmaqla məsuliyyət yaradan hal hesab edilə bilər.
Görüşdə, həmçinin qeyd edilib ki, bir sıra sürətli poçt xidməti göstərən şirkətlərin
əməkdaşları çatdırılma zamanı eyniləşdirmə üçün müştərinin şəxsiyyət vəsiqəsindən
başqa, digər sənədlər də tələb edirlər. Poçt rabitəsi operatoru yalnız şəxsiyyət
vəsiqəsinə vizual baxış keçirməklə bağlamanı təhvil alan şəxslə sifarişçinin eyni şəxs
olmasını yoxlaya bilər.
İKTA bəyan edir ki, poçt rabitəsi operatorları Azərbaycan Respublikasının müvafiq
qanunvericiliyinin tələblərinə əməl etməlidirlər. Eyni zamanda vətəndaşlar sürətli poçt
rabitəsi xidmətlərindən istifadə etməzdən əvvəl istifadəçisi olduğu poçt rabitəsi
operatorunun lisenziyasının olub-olmamasına diqqət yetirməlidirlər. Həmçinin
xidmətindən narazı qaldıqları poçt rabitəsi operatorları ilə bağlı İKTA-nın “E-Şikayət”
sisteminə müraciət edə bilərlər. Bunun üçün vətəndaşlar onlayn qaydada https://e-
complaint.icta.az saytına daxil olmaqla, yaxud “Android” və “iOS” əməliyyat sisteminə
malik cihazların istifadəçiləri müvafiq olaraq “ Google play ”dən və “APP store”dan “E-
Şikayət”in mobil tətbiqini yükləməklə şikayətlərini ilk olaraq xidmətindən istifadə etdikləri
poçt rabitəsi operatoruna və tənzimləyici quruma yönəldə bilərlər.
Qeyd edək ki, sürətli poçt xidməti üzrə lisenziyası olan poçt rabitəsi operatorlarının
dinamik siyahısı İKTA-nın rəsmi saytında yerləşdirilib. Bu günə olan məlumata əsasən,
262 poçt rabitəsi operatorunun aktiv olan ümumi 934 lisenziyası (lisenziya əlavəsi)
mövcuddur.