Johannes Kepler (27 dekabr 1571-ci il təvəllüdlü - 15 Noyabr 1630), Alman astronom, riyaziyyatçı və astroloq. 17-ci əsrin elmi inqilabında şəxsən yaratdığı Keplerin planet hərəkəti qanunları ilə "Astronoma Nova", "Harmonic Mundi" və "Copernicus Astronomy Compendium" adlı əsərləri əsasında tanınır. Bundan əlavə, bu işlər Isaac Newtonun universal cazibə qüvvəsi nəzəriyyəsi üçün bir zəmin yaratdı.
Karyerası ərzində Avstriyanın Graz şəhərində bir seminariyada riyaziyyat müəllimliyi etmişdir. Şahzadə Hans Ulrich von Eggenberg də eyni məktəbdə müəllim idi. Daha sonra astronom Tycho Brahe-nin köməkçisi oldu. Daha sonra imperator II. Rudolf dövründə ona "imperator riyaziyyatçısı" adı verildi və imperator katibi və Matthias və II adlı iki varisi olaraq çalışdı. Ferdinand dövründə də bu vəzifələrlə məşğul oldu. Bu dövrdə Linzdə General Wallenstein-in riyaziyyat müəllimi və məsləhətçisi olaraq çalışdı. Bundan əlavə, optikanın əsas elmi prinsipləri üzərində işləyir; "Kepler tipli teleskop" adlanan bir "qırılan teleskop" un təkmilləşdirilmiş versiyasını icad etdi və eyni zamanda yaşamış Galileo Galilei'nin teleskopik ixtiralarında adından bəhs edildi.
Kepler, "astronomiya" ilə "astrologiya" arasında dəqiq bir fərq qoyulmadığı bir dövrdə yaşamış, ancaq "astronomiya" (humanitar elmlər daxilində riyaziyyatın bir qolu) və "fizika" (təbii fəlsəfənin bir qolu) arasında ayrı bir ayrılıq var idi. Keplerin elmi işi dini mübahisələr və məntiqdəki inkişafları əhatə edirdi. Bu elmi düşüncənin dini məzmuna sahib olmasına səbəb olan şəxsi inanc və inancdır. Kepler'in bu şəxsi inanclarına və inanclarına görə Allah dünyanı və təbiəti üstün bir zəkanın ilahi bir planına əsasən yaratmışdır; lakin Keplerə görə Tanrının super zəka planı təbii insan düşüncəsi ilə izah edilə bilər. Kepler yeni astronomiyasını "göy fizikası" olaraq xarakterizə etdi. Keplerin yazdığına görə "Göy Fizikası" Aristotelin "Metafizika" sına giriş və Aristotelin "Göylərdə" əsərinə əlavə olaraq hazırlanmışdır. Beləliklə, Kepler "astronomiya" kimi tanınan qədim "Fiziki kosmologiya" elmini dəyişdirdi və bunun əvəzinə astronomiya elmini universal riyazi fizika kimi qəbul etdi.
Johannes Kepler, 27 dekabr 1571-ci ildə Müjdələnən John bayramı günü, müstəqil İmperatorluq şəhəri Weil der Stadt-da anadan olub. Bu şəhər bugünkü Baden-Württemberg torpaq dövlətində "Stuttgart bölgəsi" ndədir. Sttutgart şəhər mərkəzinin mərkəz qərbindən 30 km məsafədədir. Babası Sebald Kepler bir meyxanaçı və bir vaxtlar şəhərin bələdiyyə başçısı idi; Johannes anadan olanda iki böyük qardaşı və iki bacısı olan Kepler ailəsinin sərvətləri azalmışdı. Atası Heinrich Kepler, muzdlu kimi təhlükəli bir həyat qazanırdı və Johannes beş yaşındaykən ailəsini tərk etdi və ondan xəbər alınmadı. Hollandiyada "Səksən illik müharibə" də öldüyünə inanılır. Anası Katharına Güldenmann, meyxanaçının qızı idi və bitki mənşəli bitki mütəxəssisi və ənənəvi xəstəlik və sağlamlıq üçün dərman toplayan və dərman olaraq satan ənənəvi bir həkim idi. Anası vaxtından əvvəl doğduğu üçün Jonannes körpəlik və gənc uşaqlığını çox zəif bir xəstəliklə keçirdi. Keplerin fövqəladə, möcüzəvi dərin riyaziyyat bacarıqları ilə babasının qonaqlığında qonaqlarını ona riyazi suallar və problemlər verən müştərilərə dəqiq və dəqiq cavablarla əyləndirdiyi bildirildi.
Gənc yaşlarında astronomiya ilə tanış olmuş və bütün həyatını buna həsr etmişdir. Altı yaşındaykən, anası onu 1577-ci ildə Avropa və Asiyanın bir çox ölkəsində çox açıq şəkildə görülə bilən "1577-in Böyük Kometası" nı müşahidə etmək üçün yüksək bir təpəyə apardı. 1580 yaşındaykən 9-ci ildə bir Ay Tutulması hadisəsini də müşahidə etdi və bunun üçün çox açıq bir çölə getdiyini və ayın tutulmasının "çox qırmızı" olduğunu yazdı. Lakin Kepler uşaqlıqda çiçək xəstəliyindən əziyyət çəkdiyindən əli əlil və gözləri zəif idi. Bu sağlamlıq maneələri səbəbindən astronomiya sahəsində müşahidəçi kimi işləmək imkanı məhdudlaşdırılmışdır.
Akademik liseyi, Latın məktəbini və Maulbronndakı seminariyanı bitirdikdən sonra, 1589-cu ildə Kepler Tübingen Universitetinin Tübinger Stift adlı kolaj fakültəsində oxumağa başladı. Orada Vitus Müller yanında fəlsəfə və Jacop Heerbrandın rəhbərliyində ilahiyyat təhsili aldı (Wittenberg Universitetində Philipp Melanchthonat tələbəsi idi). Jacop Heerbrand, 1590-cı ildə Tübingen Universitetinin kansleri olana qədər Michael Maestlinə ilahiyyat öyrətdi. Çox yaxşı bir riyaziyyatçı olduğu üçün Kepler dərhal özünü universitetdə göstərdi, çünki Anyi'nin o dövrdə yüksək bacarıqlı bir astroloq ulduz falı tərcüməçisi olduğu anlaşıldığından, universitet dostlarının bürclərinə baxaraq ad çıxardı. Tübingen professoru Michael Maestlinin təlimləri ilə həm Ptolemeyin coosentrik coosentrizm sistemini, həm də Kopernikin planetar hərəkətin heliosentrik sistemini öyrəndi. O zaman heliosentrik sistemi uyğun hesab etdi. Universitetdə keçirilən elmi mübahisələrdən birində Kepler həm nəzəri, həm də dini baxımdan heliosentrik heliosentrik sistem nəzəriyyələrini müdafiə etdi və Kainatdakı hərəkətlərinin əsas mənbəyinin günəş olduğunu iddia etdi. Kepler universiteti bitirdikdən sonra Protestant keşişi olmaq istəyirdi. Ancaq universitet təhsilinin sonunda, 1594-cü ilin aprelində 25 yaşında Keplerə çox prestijli bir akademik məktəb olan Grazdakı Protestant məktəbindən (sonradan Graz Universitetinə çevrildi) riyaziyyat və astronomiya öyrətmək tövsiyə edildi və bu müəllim vəzifəsini qəbul etdi.
Mysterium Cosmografum
Johannes Kepler'in ilk fundamental astronomik əsəri Mysterium Cosmographic (Cosmographic Mystery), Kopernik sisteminin ilk nəşr olunan müdafiəsidir. Kepler, 19 iyul 1595-ci ildə, Qrazda dərs deyərkən Saturn və Yupiterin dövri birləşmələrinin işarələrdə görünəcəyini təklif etdi. Kepler, adi çoxbucaqlıların kainatın həndəsi əsası olduğunu şübhə altına aldığı yazılmış və ayrılmış dairə ilə dəqiq nisbətdə bir-birinə bağlandığını gördü. Astronomik müşahidələrinə uyğun bir dənə çoxbucaqlı sıra tapa bilmədikdən sonra (əlavə planetlər də sistemə qoşulur) Kepler üç ölçülü poliedra ilə təcrübə etməyə başladı. Hər bir Platonik qatıdan biri bənzərsiz şəkildə yazılmışdır və bu qatı cisimləri bir-birinə bağlayan və hər birini kürəyə bağlayan sferik göy cisimləri ilə məhdudlaşır, hər biri 6 təbəqə istehsal edir (6 planet Merkuri, Venera, Earth, Mars, Jupiter və Saturn). Bu qatı maddələr, səliqəli şəkildə sifariş edildikdə, səkkizbucaqlı, iyirmi üzlü, dodekaedr, normal tetraedr və kubdur. Kepler, kürələrin Günəşi əhatə edən dairədə müəyyən aralıqlarla (astronomik müşahidələrə aid dəqiq sərhədlər daxilində) hər planetin orbitinin ölçüsünə nisbətdə yerləşdiyini tapdı. Kepler, eyni zamanda, hər bir planetin kürəsinin orbital dövrünün uzunluğu üçün bir düstur hazırlamışdır: daxili planetdən xarici planetə qədər orbital dövrlərdə artım kürənin radiusundan iki dəfə çoxdur. Lakin sonradan Kepler bu formulu qeyri-müəyyən olaraq rədd etdi.
Başlıqda deyildiyi kimi Kepler, Tanrının kainat üçün həndəsi planını açıqladığını düşünürdü. Kepler'in Kopernik sistemlərinə olan coşğusunun çox hissəsi, fizika ilə Dini baxış arasında (Günəşin Atanı, ulduz sisteminin Oğulu və boşluğun Müqəddəs Ruhu təmsil etdiyi kainat) arasında bir əlaqə olduğuna dair teoloji inancından irəli gəlirdi. Mysterium Sketch, geosentrizmi İncil parçaları ilə dəstəkləyən heliosentrizmin uzlaşmasına dair geniş bölmələr ehtiva edir.
Mysterium 1596-cı ildə çap olundu və Kepler nüsxələrini götürərək 1597-ci ildə görkəmli astronomlara və tərəfdarlarına göndərməyə başladı. Çox oxunmurdu, amma Keplerə yüksək bacarıqlı bir astronom kimi şöhrət qazandırdı. Həvəsli bir fədakarlıq, güclü dəstəkçilər və Grazdakı mövqeyini qoruyan bu adam, patronaj sisteminin gəlməsi üçün əhəmiyyətli bir qapı açdı.
Sonrakı əsərlərində detallar dəyişdirilsə də, Kepler heç vaxt Mysterium Cosmographicumun Platonist polihedron-sferik kosmologiyasından vaz keçmədi. Onun sonrakı əsas astronomik işi yalnız bir qədər yaxşılaşdırmağa ehtiyac duyurdu: planetlərin orbitlərinin eksantrikliyini hesablayaraq kürələr üçün daha dəqiq daxili və xarici ölçüləri hesablamaq. 1621-ci ildə Kepler, Mysteriumun yarısı uzunluğunda olan ikinci, təkmilləşdirilmiş nəşrini nəşr etdi və ilk nəşrdən 25 il sonra edilən düzəlişləri və inkişafları ətraflı izah etdi.
Mysterium'un təsiri baxımından, Nikolaus Kopernikin "De Revolutionibus" da irəli sürdüyü nəzəriyyənin ilk modernləşdirilməsi qədər vacib sayıla bilər. Kopernik bu kitabda heliosentrik sistemdə öncü kimi təklif edilsə də, planetlərin orbital sürətlərindəki dəyişikliyi izah etmək üçün Ptolemaik alətlərə (eksantrik və eksantrik çərçivələr) müraciət etdi. Günəşin əvəzinə hesablamaya kömək etmək və Ptolomeydən çox kənarlaşaraq oxucunu qarışdırmamaq üçün yerin orbital mərkəzinə də istinad etdi. Müasir astronomiya, əsas tezisdəki çatışmazlıqlar xaricində, Kopernik sisteminin qalıqlarını Ptolemey nəzəriyyəsindən təmizləmək üçün ilk addım olduğu üçün "Mysterium Cosmographicum" a çox borcludur.
Barbara Müller və Johannes Kepler
1595-ci ilin dekabrında Kepler ilk dəfə görüşdü və Gemma van Dvijneveldt adlı kiçik bir qızı olan 23 yaşlı dul qadın Barbara Müllerlə görüşməyə başladı. Müller keçmiş ərinin əmlakının varisi idi və eyni zamanda uğurlu bir dəyirman sahibi idi. Atası Jobst əvvəlcə Keplerin zadəganlığına qarşı çıxdı; Babasının nəsli ona miras qalsa da, kasıblığı qəbuledilməz idi. Jobst Kepler, Mysterium'u tamamladıqdan sonra yumşaldı, ancaq çap detalları səbəbiylə nişanları uzadıldı. Ancaq evliliyi təşkil edən kilsə işçiləri Müllerə bu razılaşma ilə hörmət etdilər. Barbara və Johannes 27 aprel 1597-ci ildə evləndilər.
Evliliyin ilk illərində Kepler'in iki övladı (Heinrich və Susanna) var idi, lakin ikisi də körpəlikdə öldü. 1602-ci ildə qızı (Susanna); 1604-cü ildə oğullarından biri (Fridrix); və 1607-ci ildə ikinci oğlu (Ludwig) dünyaya gəldi.
Digər tədqiqatlar
Mysterium nəşr olunduqdan sonra, Graz məktəbinin nəzarətçilərinin köməyi ilə Kepler işlərini idarə etmək üçün çox iddialı bir proqrama başladı. Daha dörd kitab planlaşdırdı: kainatın sabit ölçüsü (Günəş və beş il); planetlər və onların hərəkətləri; planetlərin fiziki quruluşu və coğrafi quruluşların meydana gəlməsi (Yerə yönəlmiş xüsusiyyətlər); Göyün Yer üzünə təsiri atmosfer təsirini, metrologiyanı və astrologiyanı əhatə edir.
Onların arasında Reimarus Ursus (Nicolaus Reimers Bär) - imperator riyaziyyatçı II. Mysterium'u, Rudolph və əzəli rəqibi Tycho Brahe ilə birlikdə göndərdiyi astronomlardan fikirlərini soruşdu. Ursus birbaşa cavab vermədi, əvvəlki mübahisəsinə davam etmək üçün Keplerin Tyco ilə yazdığı məktubu Tychonic sistemi adı ilə yenidən nəşr etdi. Bu qara ləkəyə baxmayaraq, Tycho Keplerl ilə razılaşmağa başladı, Kepler sistemini sərt, lakin tənqidi qəbul etdi. Bəzi etirazlarla Tycho, Kopernikdən səhv ədədi məlumatlar əldə etdi. Tycho və Kepler məktublar vasitəsilə Kopernik nəzəriyyəsindəki ay fenomeni (xüsusilə dini səriştələr) üzərində dayanmış bir çox astronomik problemləri müzakirə etməyə başladılar. Ancaq Tycho-nun əhəmiyyətli dərəcədə daha dəqiq müşahidələri olmadan Kepler-in bu məsələləri həll etmək üçün heç bir yolu yox idi.
Bunun əvəzinə xronologiya və musiqinin riyaziyyat və fiziki aləmlə sayısal əlaqəsi və astroloji nəticələri olan "harmoniyaya" diqqətini yönəltdi. Yerin bir ruha sahib olduğunu (planetlərin hərəkətinə necə səbəb olduğunu izah etməyən günəşin təbiəti) fərqinə vararaq astroloji aspektləri və astronomik məsafələri hava və dünyəvi hadisələrə birləşdirən düşüncəli bir sistem inkişaf etdirdi. Yeni dini gərginlik, Grazdakı iş vəziyyətini təhdid etməyə başladı, baxmayaraq ki, 1599-cu ilə qədər yenidən işləmə əlindəki məlumatların qeyri-müəyyənliyi ilə məhdudlaşdırıldı. Həmin ilin dekabrında Tycho Kepleri Praqaya dəvət etdi; 1 yanvar 1600-cü ildə (dəvəti almadan əvvəl) Kepler, ümidlərini bu fəlsəfi, hətta sosial və maliyyə problemləri həll edə biləcək Tycho-nun himayəsinə bağladı.
Tycho Brahe'nin işi
4 Fevral 1600-cü ildə Kepler, Tycho Brahe və köməkçisi Franz Tengnagel və Longomontanus laTycho'nun yeni müşahidələrini apardığı Benátky nad Jizerou'da (Praqa'dan 35 km) görüşdü. Ondan iki aydan çox müddət əvvəl Tycho-nun Marsa dair müşahidələrini aparan qonaq olaraq qaldı. Tycho Kepler-in məlumatlarını ehtiyatla araşdırdı, lakin Keplerin nəzəri fikirlərindən təsirləndi və tezliklə ona daha çox giriş imkanı verdi. Kepler nəzəriyyəsini Mars məlumatları ilə Mysterium Cosmographicumda sınamaq istədi, lakin əsərin iki il çəkəcəyini hesabladı (məlumatları öz istifadəsi üçün kopyalaya bilmədiyi təqdirdə). Johannes Jessenius'un köməyi ilə Kepler Tycho ilə daha rəsmi iş sövdələşmələrinə başladı, ancaq Kepler 6 Apreldə qəzəbli bir mübahisə ilə Praqa'dan ayrıldığında bu bazarlıq sona çatdı. Tezliklə Kepler və Tycho barışdılar və iyun ayında ödəniş və yerləşmə mövzusunda bir razılığa gəldilər və Kepler ailəsini Qraza toplamaq üçün evə döndü.
Grazdakı siyasi və dini çətinliklər Keplerin Brahe’yə sürətli qayıtmaq ümidlərini alt-üst etdi. Astronomik işinə davam etmək ümidi ilə Archduke Ferdinandla görüşmək üçün razılığa gəlmişdi. Nəhayət, Kepler Ferdinand'a həsr olunmuş bir məqalə yazdı və burada ay hərəkətlərini izah etmək üçün gücə əsaslanan bir nəzəriyyə irəli sürdü: “Terra inest virtus, quae Lunam ciet” (“Dünyada Ayı hərəkətə gətirən bir qüvvə var”). Bu məqalə ona Ferdinandın hakimiyyəti dövründə yer verməsə də, Ay tutulmasını ölçmək üçün 10 İyulda Grazda tətbiq etdiyi yeni bir üsulu ətraflı izah etdi. Bu müşahidələr onun Astronomiya Pars Optica zirvəsinə çatmaq üçün optik qanunu üzərində apardığı tədqiqat üçün əsas yaratdı.
2 Avqust 1600-cü ildə Katalizə qayıtmaqdan imtina etdikdə, Kepler və ailəsi Qrazdan sürgün edildi. Bir neçə ay sonra Kepler evin qalan hissəsinin yerləşdiyi Praqa şəhərinə qayıtdı. 1601-in çox hissəsi üçün birbaşa Tycho tərəfindən dəstəklənmişdir. Tycho-ya Kepler planetlərini müşahidə etmək və Tycho-nun rəqibləri üçün sərgilər yazmaq vəzifəsi qoyulmuşdu. Sentyabr ayında Tycho, Kepler'in imperatora təqdim etdiyi yeni bir layihənin (Erasmus Reinhold'un Prutenik Masalarını əvəz edən Rudolphine Cədvəlləri) hazırlanmasında Kepler'i ortaq etdi. 24 oktyabr 1601-ci ildə Tycho-nun gözlənilməz ölümündən iki gün sonra Kepler, Tycho-nun sonsuz işini başa çatdırmaqdan məsul olan böyük riyaziyyatçı varisi təyin edildi. Növbəti 11 il üçün böyük bir riyaziyyatçı kimi həyatının ən məhsuldar dövrünü keçirdi.
1604 Supernova
Oktyabr 1604-cü ildə parlaq yeni bir axşam ulduzu (SN 1604) peyda oldu, lakin Kepler özü görənə qədər şayiələrə inanmadı. Kepler sistematik olaraq Novayı müşahidə etməyə başladı. Astroloji olaraq, bu 1603-cü ilin sonunda onun atəşli trigonunun başlanğıcı oldu. İki il sonra, De Stella Nova-da yeni bir ulduzu da təsvir edən Kepler, imperatora astroloq və riyaziyyatçı kimi təqdim edildi. Şübhəli yanaşmaları cəlb edən astroloji şərhlərlə məşğul olarkən Kepler ulduzun astronomik xüsusiyyətlərinə toxundu. Yeni bir ulduzun dünyaya gəlməsi göylərin dəyişkənliyini nəzərdə tuturdu. Bir əlavədə Kepler Polşa tarixçisi Laurentius Suslyga'nın son xronologiyasının işini də müzakirə etdi: Suslyga qəbul cədvəllərinin dörd il geridə qaldığını, daha sonra Bethlehem Star'ın əvvəlki 800 illik dövrünün ilk əlaqəli dövrü ilə üst-üstə düşəcəyini düşündü.
Dioptrice, Somnium əlyazması və digər əsərlər
Astronoma Nova tamamlandıqdan sonra bir çox Kepler tədqiqatı Rudolphine Cədvəllərinin hazırlanmasına yönəldildi və cədvələ əsaslanaraq hərtərəfli bir efemerid (ulduzların və planetlərin mövqeyinin qiymətləndirilməsi) qurdu. Ayrıca, İtalyan astronomu ilə əməkdaşlıq cəhdi də uğursuz oldu. Bəzi əsərləri xronologiya ilə əlaqəlidir və ayrıca astrologiya və Helisaeus Roeslin kimi fəlakətlər haqqında dramatik proqnozlar verir.
Fizik Feselius bütün astrologiyanı və Roesl-in xüsusi işlərini peşədən kənarlaşdırmaq üçün əsərlərini nəşr edərkən, Kepler və Roeslin, hücum etdiyi və əks hücuma məruz qaldığı serialları nəşr etdilər. 1610-cu ilin ilk aylarında Galilea Galilei, güclü yeni teleskopundan istifadə edərək Yupiterin ətrafında dövr edən dörd peyk kəşf etdi. Sidereus Nuncius ilə hesabı yayımlandıqdan sonra Galileo, Keplerin müşahidələrinin etibarlılığını göstərmək fikrini bəyəndi. Kepler həvəslə Nuncio Sidereo ilə Dissertatio (Ulduzlu Messenger ilə Söhbət) qısa bir cavabını nəşr etdi.
Galileyonun müşahidələrini dəstəklədi və kosmologiya və astrologiyaya, astronomiya və optik teleskopuna, Galileyin kəşflərinin məzmunu və mənasına dair müxtəlif düşüncələr təklif etdi. Həmin il Kepler, Galileo'dan daha çox dəstək verdi və özünün "Narratio de Jovis Satellitibus'daki aylar" adlı teleskopik müşahidələrini nəşr etdi. Ayrıca, Keplerin xəyal qırıqlığı üzündən Galileo Astronomia Nova ilə əlaqədar heç bir reaksiya yayımlamadı. Galileo'nun teleskopik kəşflərini eşitdikdən sonra Kepler, Köln Dükü Ernestdən götürülmüş bir teleskopdan istifadə edərək teleskopik optiklərin eksperimental və nəzəri araşdırmalarına başladı. Əlyazmanın nəticələri 1610-cu ilin sentyabrında tamamlandı və 1611-ci ildə Dioptrice olaraq nəşr olundu.
Riyaziyyat və fizika işləri
O il, yeni il hədiyyəsi olaraq, bir müddət boss olan dostu Baron von Wackher Wackhenfels üçün Strena Seu de Nive Sexangula (Altıbucaqlı Qar A Milad Hədiyyəsi) adlı qısa bir broşura hazırladı. Bu traktatda qar dənələrinin altıbucaqlı simmetriyasının ilk izahını və mübahisəni simmetriya üçün hipotetik atomistik fiziki əsasda genişləndirdi, daha sonra qablaşdırma kürələri üçün Kepler fərziyyəsi olan ən səmərəli tənzimləmə haqqında bir bəyanat olaraq tanındı. Kepler sonsuz kiçiklərin riyazi tətbiqlərinin başlanğıcçılarından biri idi, davamlılıq qanununa baxın.
Harmoniklər Mundi
Kepler həndəsi formaların bütün dünyanın dekorasiyasında yaradıcı olduğuna əmin idi. Harmoniya, o təbii dünyanın nisbətlərini musiqi ilə izah etməyə çalışdı - xüsusən astronomik və astroloji olaraq.
Kepler, Keplerin qatıları olaraq bilinən ədədlər daxil olmaqla nizamlı çoxbucaqlı və normal qatı maddələri araşdırmağa başladı. Oradan musiqi, astronomiya və meteorologiya üçün harmonik analizini genişləndirdi; Harmoniya səmavi ruhların səslərindən qaynaqlanır və astronomik hadisələr bu tonlarla insan ruhları arasındakı qarşılıqlı təsirdir. 5. Kitabın sonunda Kepler planet hərəkətində Günəşdən orbital sürət və orbital məsafə arasındakı əlaqələrdən bəhs edir. Bənzər bir münasibət digər astronomlar tərəfindən istifadə edildi, lakin Tycho yeni fiziki əhəmiyyətini məlumatları və öz astronomik nəzəriyyələri ilə saflaşdırdı.
Digər harmoniyalar arasında Kepler, planetlərin hərəkətinin üçüncü qanunu olaraq bilinən şeyləri söylədi. Bu ziyafətin tarixini (8 Mart 1618) versə də, bu nəticəyə necə gəldiyiniz barədə ətraflı məlumat vermir. Lakin, bu tamamilə kinematik qanunun planetar dinamikasının böyük əhəmiyyəti 1660-cı illərə qədər dərk edilməmişdir.
Kepler nəzəriyyələrinin astronomiyada qəbul edilməsi
Kepler qanunu dərhal qəbul edilmədi. Galileo və Rene Descartes da daxil olmaqla Keplerin Astronomiya Nova-nı tamamilə görməməzlikdən gəlmək üçün bir çox əsas səbəb var idi. Keplerin müəllimi də daxil olmaqla bir çox koseoloq, Keplerin astronomiya da daxil olmaqla fizikaya girişinə qarşı çıxdı. Bəziləri məqbul bir vəziyyətdə olduğunu etiraf etdi. Ismael Boulliau eliptik orbitləri qəbul etdi, lakin Kepler sahə qanununu əvəz etdi.
Bir çox kosmik alim Kepler nəzəriyyəsini və onun müxtəlif modifikasiyalarını, əks astronomik müşahidələrini sınaqdan keçirmişdir. 1631-ci ildə Merkuri tranziti hadisəsi zamanı Kepler Merkurinin ölçüsünü müəyyənləşdirmədi və müşahidəçilərə gündəlik tranzitləri təyin olunmuş tarixdən əvvəl və sonra axtarmağı tövsiyə etdi. Pierre Gassendi, Keplerin tarixdə keçəcəyi proqnozu təsdiqlədi. Bu Merkuri tranzitinin ilk müşahidəsidir. Amma; Venera tranzitini müşahidə etmək cəhdi Rudolphine Cədvəllərindəki səhvlər səbəbindən cəmi bir ay sonra uğursuz oldu. Gassendi Paris də daxil olmaqla Avropanın əksəriyyətinin görünmədiyini anlamadı. 1639-cu ildə Venera tranzitlərini müşahidə edən Jeremiah Horrocks, öz müşahidələrindən istifadə edərək keçişləri proqnozlaşdıran Keplerian modelinin parametrlərini düzəlddi və sonra aparatı keçid müşahidələrində qurdu. Kepler modelinin sadiq vəkili olaraq qaldı.
"Kopernik Astronomiyası xülasəsi" Avropadakı astronomlar tərəfindən oxundu və Keplerin ölümündən sonra bu, Keplerin fikirlərini yaymaq üçün əsas vasitə oldu. 1630 ilə 1650 arasında ən çox istifadə edilən astronomiya dərsliyi ellips əsaslı astronomiyaya çevrildi. Bundan əlavə, az sayda alim onun səmavi hərəkətlər üçün fiziki təməl fikirlərini qəbul etmişdir. Bu, Isaac Newton-un Prinsipia Mathematica (1687) ilə nəticələndi ki, Newton Keplerin planetlərin hərəkət qanunlarını gücə əsaslanan ümumdünya cazibə nəzəriyyəsindən çıxardı.
Tarixi və mədəni irs
Kepler'in astronomiya və təbii fəlsəfənin tarixi inkişafındakı rolundan əlavə, fəlsəfə və elm tarixşünaslığında da əhəmiyyətli bir yer tutmuşdur. Kepler və onun hərəkət qanunları astronomiyanın mərkəzinə çevrildi. Misal üçün; Jean Etienne Montucla'nın Historie des Mathematiques (1758) və Jean Baptiste Delambre'nin Histoire de l'astronomie moderne (1821). Maarifçilik perspektivi ilə yazılmış bu və bu kimi qeydlər, Kepler'in metafizik və dini skeptisizmlə təsdiqlənməmiş dəlillərini saflaşdırdı. Romantik dövrün təbiət filosofları bu elementləri onun müvəffəqiyyəti üçün əsas hesab edirdilər. İnduktiv Elmlərin Təsirli Tarixi 1837-ci ildə William Whewell Kepler'i induktiv elmi dahinin arxetipi olaraq tapdı; İndüktif Elmlər Fəlsəfəsi 1840-cı ildə Whewell Kepler'i elmi metodun ən inkişaf etmiş formalarının təcəssümü olaraq qəbul etdi. Eyni şəkildə, Ernst Friendich Apelt Kepler'in ilk əlyazmalarını araşdırmaq üçün çox çalışdı.
Ruya Caricesi'nin Büyük Katherina tərəfindən satın alınmasından sonra Kepler 'Elmlər İnqilabı' üçün bir açar oldu. Kepler'in vahid bir riyaziyyat sisteminin, estetik həssaslığın, fiziki ideyanın və teologiyanın bir hissəsi kimi görən Apelt, Keplerin həyat və yaradıcılığının genişləndirilmiş ilk analizini yaratdı. Kepler'in bir sıra müasir tərcümələri 19-cu əsrin sonu və 20-ci əsrin əvvəllərində tamamlanmaq üzrədir və Maks Cosparın Kepler bioqrafiyası 1948-ci ildə nəşr olunmuşdur. [43] Lakin Alexandre Koyre Kepler üzərində çalışdı, tarixi şərhlərindəki ilk mərhələ Keplerin kosmologiyası və təsiri idi Koyre və başqalarının birinci nəsil elm tarixçiləri, 'Elmi inqilabı' elm tarixinin mərkəzi hadisəsi olaraq xarakterizə etdilər və Kepler (bəlkə də) inqilabın mərkəzi fiquru idi. müəyyən edilmişdir. Koyre, Keplerin institusionalizasiyasındakı təcrübə işləri əvəzinə qədimdən müasir dünyagörüşlərə intellektual çevrilmənin mərkəzində olmuşdur. 1960-cı illərdən bəri Keplerin astrologiyası və meteorologiyası, həndəsi metodları, dini baxışların rolu, ədəbi və ritorik metodlar, mədəni və fəlsəfə. Geniş işi daxil olmaqla təqaüd həcmini genişləndirdi. Keplerin elmi inqilabdakı yeri müxtəlif fəlsəfi və populyar mübahisələrə səbəb oldu. Sleepwalkers (1959) açıq şəkildə Keplerin (mənəvi və teoloji) inqilabın qəhrəmanı olduğunu bildirdi. Charles Sanders Peirce, Norwood Russell Hanson, Stephen Toulmin ve Karl Popper kimi elm filosofları Keplerin əsərində analoji düşüncəni, saxtalaşdırmanı və bir çox digər fəlsəfi konsepsiyanı qarışdıra bilməyəcəkləri nümunələr tapdıqları üçün dəfələrlə Kepə üz tutdular. Fiziklər Wolfgang Pauli və Robert Fludd arasındakı əsas fikir ayrılığı analitik psixologiyanın elmi araşdırmalara təsirlərinin araşdırılması mövzusudur. Kepler elmi modernləşmənin simvolu kimi məşhur bir imic qazandı və Carl So gan onu ilk astrofizik və son elmi astroloq kimi xarakterizə etdi.
Alman bəstəkar Paul Hindemith, Kepler haqqında Die Harmonie der Welt adlı bir opera yazdı və eyni adlı bir simfoniya hazırladı.
10 sentyabrda Avstriyada Kepler bir gümüş kolleksiyaçı sikkəsinin motivlərindən birində yer aldı və tarixi bir miras qoydu (10 avroluq Johannes Kepler gümüş sikkəsi. Sikkənin arxasında Grazda dərs vaxtı keçirdiyi Keplerin portreti var. Kepler şəxsən Şahzadə Hans Ulrich Van Eggenberb Sikkənin ön tərəfində, ehtimal ki, Eggenberg qalasının təsiri olub, sikkənin önündə Mysterium Cosmographicum'un içərisindəki kürələr var.
2009-cu ildə NASA, astronomiyada böyük bir layihə missiyasını Keplerin verdiyi töhfələrə görə "Kepler Missiyası" adlandırdı.
Yeni Zelandiyadakı Fiorland Milli Parkı "Kepler Dağları" adlanan dağlara sahibdir və Üç Da Gəzinti Yolu Kepler Pisti olaraq da bilinir.
Amerikan Epsixopatik Kilsəsi (ABŞ) tərəfindən 23 May Kepler Günü kilsə təqvimi üçün dini bir bayram günü elan edilməsi elan edildi
Karyerası ərzində Avstriyanın Graz şəhərində bir seminariyada riyaziyyat müəllimliyi etmişdir. Şahzadə Hans Ulrich von Eggenberg də eyni məktəbdə müəllim idi. Daha sonra astronom Tycho Brahe-nin köməkçisi oldu. Daha sonra imperator II. Rudolf dövründə ona "imperator riyaziyyatçısı" adı verildi və imperator katibi və Matthias və II adlı iki varisi olaraq çalışdı. Ferdinand dövründə də bu vəzifələrlə məşğul oldu. Bu dövrdə Linzdə General Wallenstein-in riyaziyyat müəllimi və məsləhətçisi olaraq çalışdı. Bundan əlavə, optikanın əsas elmi prinsipləri üzərində işləyir; "Kepler tipli teleskop" adlanan bir "qırılan teleskop" un təkmilləşdirilmiş versiyasını icad etdi və eyni zamanda yaşamış Galileo Galilei'nin teleskopik ixtiralarında adından bəhs edildi.
Kepler, "astronomiya" ilə "astrologiya" arasında dəqiq bir fərq qoyulmadığı bir dövrdə yaşamış, ancaq "astronomiya" (humanitar elmlər daxilində riyaziyyatın bir qolu) və "fizika" (təbii fəlsəfənin bir qolu) arasında ayrı bir ayrılıq var idi. Keplerin elmi işi dini mübahisələr və məntiqdəki inkişafları əhatə edirdi. Bu elmi düşüncənin dini məzmuna sahib olmasına səbəb olan şəxsi inanc və inancdır. Kepler'in bu şəxsi inanclarına və inanclarına görə Allah dünyanı və təbiəti üstün bir zəkanın ilahi bir planına əsasən yaratmışdır; lakin Keplerə görə Tanrının super zəka planı təbii insan düşüncəsi ilə izah edilə bilər. Kepler yeni astronomiyasını "göy fizikası" olaraq xarakterizə etdi. Keplerin yazdığına görə "Göy Fizikası" Aristotelin "Metafizika" sına giriş və Aristotelin "Göylərdə" əsərinə əlavə olaraq hazırlanmışdır. Beləliklə, Kepler "astronomiya" kimi tanınan qədim "Fiziki kosmologiya" elmini dəyişdirdi və bunun əvəzinə astronomiya elmini universal riyazi fizika kimi qəbul etdi.
Johannes Kepler, 27 dekabr 1571-ci ildə Müjdələnən John bayramı günü, müstəqil İmperatorluq şəhəri Weil der Stadt-da anadan olub. Bu şəhər bugünkü Baden-Württemberg torpaq dövlətində "Stuttgart bölgəsi" ndədir. Sttutgart şəhər mərkəzinin mərkəz qərbindən 30 km məsafədədir. Babası Sebald Kepler bir meyxanaçı və bir vaxtlar şəhərin bələdiyyə başçısı idi; Johannes anadan olanda iki böyük qardaşı və iki bacısı olan Kepler ailəsinin sərvətləri azalmışdı. Atası Heinrich Kepler, muzdlu kimi təhlükəli bir həyat qazanırdı və Johannes beş yaşındaykən ailəsini tərk etdi və ondan xəbər alınmadı. Hollandiyada "Səksən illik müharibə" də öldüyünə inanılır. Anası Katharına Güldenmann, meyxanaçının qızı idi və bitki mənşəli bitki mütəxəssisi və ənənəvi xəstəlik və sağlamlıq üçün dərman toplayan və dərman olaraq satan ənənəvi bir həkim idi. Anası vaxtından əvvəl doğduğu üçün Jonannes körpəlik və gənc uşaqlığını çox zəif bir xəstəliklə keçirdi. Keplerin fövqəladə, möcüzəvi dərin riyaziyyat bacarıqları ilə babasının qonaqlığında qonaqlarını ona riyazi suallar və problemlər verən müştərilərə dəqiq və dəqiq cavablarla əyləndirdiyi bildirildi.
Gənc yaşlarında astronomiya ilə tanış olmuş və bütün həyatını buna həsr etmişdir. Altı yaşındaykən, anası onu 1577-ci ildə Avropa və Asiyanın bir çox ölkəsində çox açıq şəkildə görülə bilən "1577-in Böyük Kometası" nı müşahidə etmək üçün yüksək bir təpəyə apardı. 1580 yaşındaykən 9-ci ildə bir Ay Tutulması hadisəsini də müşahidə etdi və bunun üçün çox açıq bir çölə getdiyini və ayın tutulmasının "çox qırmızı" olduğunu yazdı. Lakin Kepler uşaqlıqda çiçək xəstəliyindən əziyyət çəkdiyindən əli əlil və gözləri zəif idi. Bu sağlamlıq maneələri səbəbindən astronomiya sahəsində müşahidəçi kimi işləmək imkanı məhdudlaşdırılmışdır.
Akademik liseyi, Latın məktəbini və Maulbronndakı seminariyanı bitirdikdən sonra, 1589-cu ildə Kepler Tübingen Universitetinin Tübinger Stift adlı kolaj fakültəsində oxumağa başladı. Orada Vitus Müller yanında fəlsəfə və Jacop Heerbrandın rəhbərliyində ilahiyyat təhsili aldı (Wittenberg Universitetində Philipp Melanchthonat tələbəsi idi). Jacop Heerbrand, 1590-cı ildə Tübingen Universitetinin kansleri olana qədər Michael Maestlinə ilahiyyat öyrətdi. Çox yaxşı bir riyaziyyatçı olduğu üçün Kepler dərhal özünü universitetdə göstərdi, çünki Anyi'nin o dövrdə yüksək bacarıqlı bir astroloq ulduz falı tərcüməçisi olduğu anlaşıldığından, universitet dostlarının bürclərinə baxaraq ad çıxardı. Tübingen professoru Michael Maestlinin təlimləri ilə həm Ptolemeyin coosentrik coosentrizm sistemini, həm də Kopernikin planetar hərəkətin heliosentrik sistemini öyrəndi. O zaman heliosentrik sistemi uyğun hesab etdi. Universitetdə keçirilən elmi mübahisələrdən birində Kepler həm nəzəri, həm də dini baxımdan heliosentrik heliosentrik sistem nəzəriyyələrini müdafiə etdi və Kainatdakı hərəkətlərinin əsas mənbəyinin günəş olduğunu iddia etdi. Kepler universiteti bitirdikdən sonra Protestant keşişi olmaq istəyirdi. Ancaq universitet təhsilinin sonunda, 1594-cü ilin aprelində 25 yaşında Keplerə çox prestijli bir akademik məktəb olan Grazdakı Protestant məktəbindən (sonradan Graz Universitetinə çevrildi) riyaziyyat və astronomiya öyrətmək tövsiyə edildi və bu müəllim vəzifəsini qəbul etdi.
Mysterium Cosmografum
Johannes Kepler'in ilk fundamental astronomik əsəri Mysterium Cosmographic (Cosmographic Mystery), Kopernik sisteminin ilk nəşr olunan müdafiəsidir. Kepler, 19 iyul 1595-ci ildə, Qrazda dərs deyərkən Saturn və Yupiterin dövri birləşmələrinin işarələrdə görünəcəyini təklif etdi. Kepler, adi çoxbucaqlıların kainatın həndəsi əsası olduğunu şübhə altına aldığı yazılmış və ayrılmış dairə ilə dəqiq nisbətdə bir-birinə bağlandığını gördü. Astronomik müşahidələrinə uyğun bir dənə çoxbucaqlı sıra tapa bilmədikdən sonra (əlavə planetlər də sistemə qoşulur) Kepler üç ölçülü poliedra ilə təcrübə etməyə başladı. Hər bir Platonik qatıdan biri bənzərsiz şəkildə yazılmışdır və bu qatı cisimləri bir-birinə bağlayan və hər birini kürəyə bağlayan sferik göy cisimləri ilə məhdudlaşır, hər biri 6 təbəqə istehsal edir (6 planet Merkuri, Venera, Earth, Mars, Jupiter və Saturn). Bu qatı maddələr, səliqəli şəkildə sifariş edildikdə, səkkizbucaqlı, iyirmi üzlü, dodekaedr, normal tetraedr və kubdur. Kepler, kürələrin Günəşi əhatə edən dairədə müəyyən aralıqlarla (astronomik müşahidələrə aid dəqiq sərhədlər daxilində) hər planetin orbitinin ölçüsünə nisbətdə yerləşdiyini tapdı. Kepler, eyni zamanda, hər bir planetin kürəsinin orbital dövrünün uzunluğu üçün bir düstur hazırlamışdır: daxili planetdən xarici planetə qədər orbital dövrlərdə artım kürənin radiusundan iki dəfə çoxdur. Lakin sonradan Kepler bu formulu qeyri-müəyyən olaraq rədd etdi.
Başlıqda deyildiyi kimi Kepler, Tanrının kainat üçün həndəsi planını açıqladığını düşünürdü. Kepler'in Kopernik sistemlərinə olan coşğusunun çox hissəsi, fizika ilə Dini baxış arasında (Günəşin Atanı, ulduz sisteminin Oğulu və boşluğun Müqəddəs Ruhu təmsil etdiyi kainat) arasında bir əlaqə olduğuna dair teoloji inancından irəli gəlirdi. Mysterium Sketch, geosentrizmi İncil parçaları ilə dəstəkləyən heliosentrizmin uzlaşmasına dair geniş bölmələr ehtiva edir.
Mysterium 1596-cı ildə çap olundu və Kepler nüsxələrini götürərək 1597-ci ildə görkəmli astronomlara və tərəfdarlarına göndərməyə başladı. Çox oxunmurdu, amma Keplerə yüksək bacarıqlı bir astronom kimi şöhrət qazandırdı. Həvəsli bir fədakarlıq, güclü dəstəkçilər və Grazdakı mövqeyini qoruyan bu adam, patronaj sisteminin gəlməsi üçün əhəmiyyətli bir qapı açdı.
Sonrakı əsərlərində detallar dəyişdirilsə də, Kepler heç vaxt Mysterium Cosmographicumun Platonist polihedron-sferik kosmologiyasından vaz keçmədi. Onun sonrakı əsas astronomik işi yalnız bir qədər yaxşılaşdırmağa ehtiyac duyurdu: planetlərin orbitlərinin eksantrikliyini hesablayaraq kürələr üçün daha dəqiq daxili və xarici ölçüləri hesablamaq. 1621-ci ildə Kepler, Mysteriumun yarısı uzunluğunda olan ikinci, təkmilləşdirilmiş nəşrini nəşr etdi və ilk nəşrdən 25 il sonra edilən düzəlişləri və inkişafları ətraflı izah etdi.
Mysterium'un təsiri baxımından, Nikolaus Kopernikin "De Revolutionibus" da irəli sürdüyü nəzəriyyənin ilk modernləşdirilməsi qədər vacib sayıla bilər. Kopernik bu kitabda heliosentrik sistemdə öncü kimi təklif edilsə də, planetlərin orbital sürətlərindəki dəyişikliyi izah etmək üçün Ptolemaik alətlərə (eksantrik və eksantrik çərçivələr) müraciət etdi. Günəşin əvəzinə hesablamaya kömək etmək və Ptolomeydən çox kənarlaşaraq oxucunu qarışdırmamaq üçün yerin orbital mərkəzinə də istinad etdi. Müasir astronomiya, əsas tezisdəki çatışmazlıqlar xaricində, Kopernik sisteminin qalıqlarını Ptolemey nəzəriyyəsindən təmizləmək üçün ilk addım olduğu üçün "Mysterium Cosmographicum" a çox borcludur.
Barbara Müller və Johannes Kepler
1595-ci ilin dekabrında Kepler ilk dəfə görüşdü və Gemma van Dvijneveldt adlı kiçik bir qızı olan 23 yaşlı dul qadın Barbara Müllerlə görüşməyə başladı. Müller keçmiş ərinin əmlakının varisi idi və eyni zamanda uğurlu bir dəyirman sahibi idi. Atası Jobst əvvəlcə Keplerin zadəganlığına qarşı çıxdı; Babasının nəsli ona miras qalsa da, kasıblığı qəbuledilməz idi. Jobst Kepler, Mysterium'u tamamladıqdan sonra yumşaldı, ancaq çap detalları səbəbiylə nişanları uzadıldı. Ancaq evliliyi təşkil edən kilsə işçiləri Müllerə bu razılaşma ilə hörmət etdilər. Barbara və Johannes 27 aprel 1597-ci ildə evləndilər.
Evliliyin ilk illərində Kepler'in iki övladı (Heinrich və Susanna) var idi, lakin ikisi də körpəlikdə öldü. 1602-ci ildə qızı (Susanna); 1604-cü ildə oğullarından biri (Fridrix); və 1607-ci ildə ikinci oğlu (Ludwig) dünyaya gəldi.
Digər tədqiqatlar
Mysterium nəşr olunduqdan sonra, Graz məktəbinin nəzarətçilərinin köməyi ilə Kepler işlərini idarə etmək üçün çox iddialı bir proqrama başladı. Daha dörd kitab planlaşdırdı: kainatın sabit ölçüsü (Günəş və beş il); planetlər və onların hərəkətləri; planetlərin fiziki quruluşu və coğrafi quruluşların meydana gəlməsi (Yerə yönəlmiş xüsusiyyətlər); Göyün Yer üzünə təsiri atmosfer təsirini, metrologiyanı və astrologiyanı əhatə edir.
Onların arasında Reimarus Ursus (Nicolaus Reimers Bär) - imperator riyaziyyatçı II. Mysterium'u, Rudolph və əzəli rəqibi Tycho Brahe ilə birlikdə göndərdiyi astronomlardan fikirlərini soruşdu. Ursus birbaşa cavab vermədi, əvvəlki mübahisəsinə davam etmək üçün Keplerin Tyco ilə yazdığı məktubu Tychonic sistemi adı ilə yenidən nəşr etdi. Bu qara ləkəyə baxmayaraq, Tycho Keplerl ilə razılaşmağa başladı, Kepler sistemini sərt, lakin tənqidi qəbul etdi. Bəzi etirazlarla Tycho, Kopernikdən səhv ədədi məlumatlar əldə etdi. Tycho və Kepler məktublar vasitəsilə Kopernik nəzəriyyəsindəki ay fenomeni (xüsusilə dini səriştələr) üzərində dayanmış bir çox astronomik problemləri müzakirə etməyə başladılar. Ancaq Tycho-nun əhəmiyyətli dərəcədə daha dəqiq müşahidələri olmadan Kepler-in bu məsələləri həll etmək üçün heç bir yolu yox idi.
Bunun əvəzinə xronologiya və musiqinin riyaziyyat və fiziki aləmlə sayısal əlaqəsi və astroloji nəticələri olan "harmoniyaya" diqqətini yönəltdi. Yerin bir ruha sahib olduğunu (planetlərin hərəkətinə necə səbəb olduğunu izah etməyən günəşin təbiəti) fərqinə vararaq astroloji aspektləri və astronomik məsafələri hava və dünyəvi hadisələrə birləşdirən düşüncəli bir sistem inkişaf etdirdi. Yeni dini gərginlik, Grazdakı iş vəziyyətini təhdid etməyə başladı, baxmayaraq ki, 1599-cu ilə qədər yenidən işləmə əlindəki məlumatların qeyri-müəyyənliyi ilə məhdudlaşdırıldı. Həmin ilin dekabrında Tycho Kepleri Praqaya dəvət etdi; 1 yanvar 1600-cü ildə (dəvəti almadan əvvəl) Kepler, ümidlərini bu fəlsəfi, hətta sosial və maliyyə problemləri həll edə biləcək Tycho-nun himayəsinə bağladı.
Tycho Brahe'nin işi
4 Fevral 1600-cü ildə Kepler, Tycho Brahe və köməkçisi Franz Tengnagel və Longomontanus laTycho'nun yeni müşahidələrini apardığı Benátky nad Jizerou'da (Praqa'dan 35 km) görüşdü. Ondan iki aydan çox müddət əvvəl Tycho-nun Marsa dair müşahidələrini aparan qonaq olaraq qaldı. Tycho Kepler-in məlumatlarını ehtiyatla araşdırdı, lakin Keplerin nəzəri fikirlərindən təsirləndi və tezliklə ona daha çox giriş imkanı verdi. Kepler nəzəriyyəsini Mars məlumatları ilə Mysterium Cosmographicumda sınamaq istədi, lakin əsərin iki il çəkəcəyini hesabladı (məlumatları öz istifadəsi üçün kopyalaya bilmədiyi təqdirdə). Johannes Jessenius'un köməyi ilə Kepler Tycho ilə daha rəsmi iş sövdələşmələrinə başladı, ancaq Kepler 6 Apreldə qəzəbli bir mübahisə ilə Praqa'dan ayrıldığında bu bazarlıq sona çatdı. Tezliklə Kepler və Tycho barışdılar və iyun ayında ödəniş və yerləşmə mövzusunda bir razılığa gəldilər və Kepler ailəsini Qraza toplamaq üçün evə döndü.
Grazdakı siyasi və dini çətinliklər Keplerin Brahe’yə sürətli qayıtmaq ümidlərini alt-üst etdi. Astronomik işinə davam etmək ümidi ilə Archduke Ferdinandla görüşmək üçün razılığa gəlmişdi. Nəhayət, Kepler Ferdinand'a həsr olunmuş bir məqalə yazdı və burada ay hərəkətlərini izah etmək üçün gücə əsaslanan bir nəzəriyyə irəli sürdü: “Terra inest virtus, quae Lunam ciet” (“Dünyada Ayı hərəkətə gətirən bir qüvvə var”). Bu məqalə ona Ferdinandın hakimiyyəti dövründə yer verməsə də, Ay tutulmasını ölçmək üçün 10 İyulda Grazda tətbiq etdiyi yeni bir üsulu ətraflı izah etdi. Bu müşahidələr onun Astronomiya Pars Optica zirvəsinə çatmaq üçün optik qanunu üzərində apardığı tədqiqat üçün əsas yaratdı.
2 Avqust 1600-cü ildə Katalizə qayıtmaqdan imtina etdikdə, Kepler və ailəsi Qrazdan sürgün edildi. Bir neçə ay sonra Kepler evin qalan hissəsinin yerləşdiyi Praqa şəhərinə qayıtdı. 1601-in çox hissəsi üçün birbaşa Tycho tərəfindən dəstəklənmişdir. Tycho-ya Kepler planetlərini müşahidə etmək və Tycho-nun rəqibləri üçün sərgilər yazmaq vəzifəsi qoyulmuşdu. Sentyabr ayında Tycho, Kepler'in imperatora təqdim etdiyi yeni bir layihənin (Erasmus Reinhold'un Prutenik Masalarını əvəz edən Rudolphine Cədvəlləri) hazırlanmasında Kepler'i ortaq etdi. 24 oktyabr 1601-ci ildə Tycho-nun gözlənilməz ölümündən iki gün sonra Kepler, Tycho-nun sonsuz işini başa çatdırmaqdan məsul olan böyük riyaziyyatçı varisi təyin edildi. Növbəti 11 il üçün böyük bir riyaziyyatçı kimi həyatının ən məhsuldar dövrünü keçirdi.
1604 Supernova
Oktyabr 1604-cü ildə parlaq yeni bir axşam ulduzu (SN 1604) peyda oldu, lakin Kepler özü görənə qədər şayiələrə inanmadı. Kepler sistematik olaraq Novayı müşahidə etməyə başladı. Astroloji olaraq, bu 1603-cü ilin sonunda onun atəşli trigonunun başlanğıcı oldu. İki il sonra, De Stella Nova-da yeni bir ulduzu da təsvir edən Kepler, imperatora astroloq və riyaziyyatçı kimi təqdim edildi. Şübhəli yanaşmaları cəlb edən astroloji şərhlərlə məşğul olarkən Kepler ulduzun astronomik xüsusiyyətlərinə toxundu. Yeni bir ulduzun dünyaya gəlməsi göylərin dəyişkənliyini nəzərdə tuturdu. Bir əlavədə Kepler Polşa tarixçisi Laurentius Suslyga'nın son xronologiyasının işini də müzakirə etdi: Suslyga qəbul cədvəllərinin dörd il geridə qaldığını, daha sonra Bethlehem Star'ın əvvəlki 800 illik dövrünün ilk əlaqəli dövrü ilə üst-üstə düşəcəyini düşündü.
Dioptrice, Somnium əlyazması və digər əsərlər
Astronoma Nova tamamlandıqdan sonra bir çox Kepler tədqiqatı Rudolphine Cədvəllərinin hazırlanmasına yönəldildi və cədvələ əsaslanaraq hərtərəfli bir efemerid (ulduzların və planetlərin mövqeyinin qiymətləndirilməsi) qurdu. Ayrıca, İtalyan astronomu ilə əməkdaşlıq cəhdi də uğursuz oldu. Bəzi əsərləri xronologiya ilə əlaqəlidir və ayrıca astrologiya və Helisaeus Roeslin kimi fəlakətlər haqqında dramatik proqnozlar verir.
Fizik Feselius bütün astrologiyanı və Roesl-in xüsusi işlərini peşədən kənarlaşdırmaq üçün əsərlərini nəşr edərkən, Kepler və Roeslin, hücum etdiyi və əks hücuma məruz qaldığı serialları nəşr etdilər. 1610-cu ilin ilk aylarında Galilea Galilei, güclü yeni teleskopundan istifadə edərək Yupiterin ətrafında dövr edən dörd peyk kəşf etdi. Sidereus Nuncius ilə hesabı yayımlandıqdan sonra Galileo, Keplerin müşahidələrinin etibarlılığını göstərmək fikrini bəyəndi. Kepler həvəslə Nuncio Sidereo ilə Dissertatio (Ulduzlu Messenger ilə Söhbət) qısa bir cavabını nəşr etdi.
Galileyonun müşahidələrini dəstəklədi və kosmologiya və astrologiyaya, astronomiya və optik teleskopuna, Galileyin kəşflərinin məzmunu və mənasına dair müxtəlif düşüncələr təklif etdi. Həmin il Kepler, Galileo'dan daha çox dəstək verdi və özünün "Narratio de Jovis Satellitibus'daki aylar" adlı teleskopik müşahidələrini nəşr etdi. Ayrıca, Keplerin xəyal qırıqlığı üzündən Galileo Astronomia Nova ilə əlaqədar heç bir reaksiya yayımlamadı. Galileo'nun teleskopik kəşflərini eşitdikdən sonra Kepler, Köln Dükü Ernestdən götürülmüş bir teleskopdan istifadə edərək teleskopik optiklərin eksperimental və nəzəri araşdırmalarına başladı. Əlyazmanın nəticələri 1610-cu ilin sentyabrında tamamlandı və 1611-ci ildə Dioptrice olaraq nəşr olundu.
Riyaziyyat və fizika işləri
O il, yeni il hədiyyəsi olaraq, bir müddət boss olan dostu Baron von Wackher Wackhenfels üçün Strena Seu de Nive Sexangula (Altıbucaqlı Qar A Milad Hədiyyəsi) adlı qısa bir broşura hazırladı. Bu traktatda qar dənələrinin altıbucaqlı simmetriyasının ilk izahını və mübahisəni simmetriya üçün hipotetik atomistik fiziki əsasda genişləndirdi, daha sonra qablaşdırma kürələri üçün Kepler fərziyyəsi olan ən səmərəli tənzimləmə haqqında bir bəyanat olaraq tanındı. Kepler sonsuz kiçiklərin riyazi tətbiqlərinin başlanğıcçılarından biri idi, davamlılıq qanununa baxın.
Harmoniklər Mundi
Kepler həndəsi formaların bütün dünyanın dekorasiyasında yaradıcı olduğuna əmin idi. Harmoniya, o təbii dünyanın nisbətlərini musiqi ilə izah etməyə çalışdı - xüsusən astronomik və astroloji olaraq.
Kepler, Keplerin qatıları olaraq bilinən ədədlər daxil olmaqla nizamlı çoxbucaqlı və normal qatı maddələri araşdırmağa başladı. Oradan musiqi, astronomiya və meteorologiya üçün harmonik analizini genişləndirdi; Harmoniya səmavi ruhların səslərindən qaynaqlanır və astronomik hadisələr bu tonlarla insan ruhları arasındakı qarşılıqlı təsirdir. 5. Kitabın sonunda Kepler planet hərəkətində Günəşdən orbital sürət və orbital məsafə arasındakı əlaqələrdən bəhs edir. Bənzər bir münasibət digər astronomlar tərəfindən istifadə edildi, lakin Tycho yeni fiziki əhəmiyyətini məlumatları və öz astronomik nəzəriyyələri ilə saflaşdırdı.
Digər harmoniyalar arasında Kepler, planetlərin hərəkətinin üçüncü qanunu olaraq bilinən şeyləri söylədi. Bu ziyafətin tarixini (8 Mart 1618) versə də, bu nəticəyə necə gəldiyiniz barədə ətraflı məlumat vermir. Lakin, bu tamamilə kinematik qanunun planetar dinamikasının böyük əhəmiyyəti 1660-cı illərə qədər dərk edilməmişdir.
Kepler nəzəriyyələrinin astronomiyada qəbul edilməsi
Kepler qanunu dərhal qəbul edilmədi. Galileo və Rene Descartes da daxil olmaqla Keplerin Astronomiya Nova-nı tamamilə görməməzlikdən gəlmək üçün bir çox əsas səbəb var idi. Keplerin müəllimi də daxil olmaqla bir çox koseoloq, Keplerin astronomiya da daxil olmaqla fizikaya girişinə qarşı çıxdı. Bəziləri məqbul bir vəziyyətdə olduğunu etiraf etdi. Ismael Boulliau eliptik orbitləri qəbul etdi, lakin Kepler sahə qanununu əvəz etdi.
Bir çox kosmik alim Kepler nəzəriyyəsini və onun müxtəlif modifikasiyalarını, əks astronomik müşahidələrini sınaqdan keçirmişdir. 1631-ci ildə Merkuri tranziti hadisəsi zamanı Kepler Merkurinin ölçüsünü müəyyənləşdirmədi və müşahidəçilərə gündəlik tranzitləri təyin olunmuş tarixdən əvvəl və sonra axtarmağı tövsiyə etdi. Pierre Gassendi, Keplerin tarixdə keçəcəyi proqnozu təsdiqlədi. Bu Merkuri tranzitinin ilk müşahidəsidir. Amma; Venera tranzitini müşahidə etmək cəhdi Rudolphine Cədvəllərindəki səhvlər səbəbindən cəmi bir ay sonra uğursuz oldu. Gassendi Paris də daxil olmaqla Avropanın əksəriyyətinin görünmədiyini anlamadı. 1639-cu ildə Venera tranzitlərini müşahidə edən Jeremiah Horrocks, öz müşahidələrindən istifadə edərək keçişləri proqnozlaşdıran Keplerian modelinin parametrlərini düzəlddi və sonra aparatı keçid müşahidələrində qurdu. Kepler modelinin sadiq vəkili olaraq qaldı.
"Kopernik Astronomiyası xülasəsi" Avropadakı astronomlar tərəfindən oxundu və Keplerin ölümündən sonra bu, Keplerin fikirlərini yaymaq üçün əsas vasitə oldu. 1630 ilə 1650 arasında ən çox istifadə edilən astronomiya dərsliyi ellips əsaslı astronomiyaya çevrildi. Bundan əlavə, az sayda alim onun səmavi hərəkətlər üçün fiziki təməl fikirlərini qəbul etmişdir. Bu, Isaac Newton-un Prinsipia Mathematica (1687) ilə nəticələndi ki, Newton Keplerin planetlərin hərəkət qanunlarını gücə əsaslanan ümumdünya cazibə nəzəriyyəsindən çıxardı.
Tarixi və mədəni irs
Kepler'in astronomiya və təbii fəlsəfənin tarixi inkişafındakı rolundan əlavə, fəlsəfə və elm tarixşünaslığında da əhəmiyyətli bir yer tutmuşdur. Kepler və onun hərəkət qanunları astronomiyanın mərkəzinə çevrildi. Misal üçün; Jean Etienne Montucla'nın Historie des Mathematiques (1758) və Jean Baptiste Delambre'nin Histoire de l'astronomie moderne (1821). Maarifçilik perspektivi ilə yazılmış bu və bu kimi qeydlər, Kepler'in metafizik və dini skeptisizmlə təsdiqlənməmiş dəlillərini saflaşdırdı. Romantik dövrün təbiət filosofları bu elementləri onun müvəffəqiyyəti üçün əsas hesab edirdilər. İnduktiv Elmlərin Təsirli Tarixi 1837-ci ildə William Whewell Kepler'i induktiv elmi dahinin arxetipi olaraq tapdı; İndüktif Elmlər Fəlsəfəsi 1840-cı ildə Whewell Kepler'i elmi metodun ən inkişaf etmiş formalarının təcəssümü olaraq qəbul etdi. Eyni şəkildə, Ernst Friendich Apelt Kepler'in ilk əlyazmalarını araşdırmaq üçün çox çalışdı.
Ruya Caricesi'nin Büyük Katherina tərəfindən satın alınmasından sonra Kepler 'Elmlər İnqilabı' üçün bir açar oldu. Kepler'in vahid bir riyaziyyat sisteminin, estetik həssaslığın, fiziki ideyanın və teologiyanın bir hissəsi kimi görən Apelt, Keplerin həyat və yaradıcılığının genişləndirilmiş ilk analizini yaratdı. Kepler'in bir sıra müasir tərcümələri 19-cu əsrin sonu və 20-ci əsrin əvvəllərində tamamlanmaq üzrədir və Maks Cosparın Kepler bioqrafiyası 1948-ci ildə nəşr olunmuşdur. [43] Lakin Alexandre Koyre Kepler üzərində çalışdı, tarixi şərhlərindəki ilk mərhələ Keplerin kosmologiyası və təsiri idi Koyre və başqalarının birinci nəsil elm tarixçiləri, 'Elmi inqilabı' elm tarixinin mərkəzi hadisəsi olaraq xarakterizə etdilər və Kepler (bəlkə də) inqilabın mərkəzi fiquru idi. müəyyən edilmişdir. Koyre, Keplerin institusionalizasiyasındakı təcrübə işləri əvəzinə qədimdən müasir dünyagörüşlərə intellektual çevrilmənin mərkəzində olmuşdur. 1960-cı illərdən bəri Keplerin astrologiyası və meteorologiyası, həndəsi metodları, dini baxışların rolu, ədəbi və ritorik metodlar, mədəni və fəlsəfə. Geniş işi daxil olmaqla təqaüd həcmini genişləndirdi. Keplerin elmi inqilabdakı yeri müxtəlif fəlsəfi və populyar mübahisələrə səbəb oldu. Sleepwalkers (1959) açıq şəkildə Keplerin (mənəvi və teoloji) inqilabın qəhrəmanı olduğunu bildirdi. Charles Sanders Peirce, Norwood Russell Hanson, Stephen Toulmin ve Karl Popper kimi elm filosofları Keplerin əsərində analoji düşüncəni, saxtalaşdırmanı və bir çox digər fəlsəfi konsepsiyanı qarışdıra bilməyəcəkləri nümunələr tapdıqları üçün dəfələrlə Kepə üz tutdular. Fiziklər Wolfgang Pauli və Robert Fludd arasındakı əsas fikir ayrılığı analitik psixologiyanın elmi araşdırmalara təsirlərinin araşdırılması mövzusudur. Kepler elmi modernləşmənin simvolu kimi məşhur bir imic qazandı və Carl So gan onu ilk astrofizik və son elmi astroloq kimi xarakterizə etdi.
Alman bəstəkar Paul Hindemith, Kepler haqqında Die Harmonie der Welt adlı bir opera yazdı və eyni adlı bir simfoniya hazırladı.
10 sentyabrda Avstriyada Kepler bir gümüş kolleksiyaçı sikkəsinin motivlərindən birində yer aldı və tarixi bir miras qoydu (10 avroluq Johannes Kepler gümüş sikkəsi. Sikkənin arxasında Grazda dərs vaxtı keçirdiyi Keplerin portreti var. Kepler şəxsən Şahzadə Hans Ulrich Van Eggenberb Sikkənin ön tərəfində, ehtimal ki, Eggenberg qalasının təsiri olub, sikkənin önündə Mysterium Cosmographicum'un içərisindəki kürələr var.
2009-cu ildə NASA, astronomiyada böyük bir layihə missiyasını Keplerin verdiyi töhfələrə görə "Kepler Missiyası" adlandırdı.
Yeni Zelandiyadakı Fiorland Milli Parkı "Kepler Dağları" adlanan dağlara sahibdir və Üç Da Gəzinti Yolu Kepler Pisti olaraq da bilinir.
Amerikan Epsixopatik Kilsəsi (ABŞ) tərəfindən 23 May Kepler Günü kilsə təqvimi üçün dini bir bayram günü elan edilməsi elan edildi